Carte Boierească, în calitate de vânzător, se obligă să expedieze produsele comandate de către Consumator doar pe teritoriul României, prin intermediul firmei de curierat rapid Cargus.
Termenul de livrare standard al comenzilor este de 2-5 zile lucrătoare. Acest termen poate fi influențat de capacitatea de livrare a societății Carte Boierească, încărcarea curierilor în perioada în care se plasează comenzile și alte cauze imprevizibile ce țin de infrastructură. In situatiile exceptionale cand acest termen va creste semnficativ, vom anunta clientii inainte de finalizarea comenzii.
La momentul expedierii comenzii, Consumatorul va primi o confirmare electronică ce conține detalii privind numărul de comandă, firma de curierat și numărul AWB al coletului.
Curierul va livra produsele comandate in fiecare saptamana, de luni până vineri.
Comenzile înregistrate pe www.carteboiereasca.ro în zilele de vineri, după ora 12, cât și sâmbătă sau duminică vor fi expediate în ziua de luni.
Consumatorul este singurul responsabil pentru corectitudinea datelor introduse în secțiunea de facturare din formularul de comandă, Carte Boierească neavând nicio răspundere față de veridicitatea informațiilor primite pe care le-a utilizat în emiterea facturii.
Carte Boierească va depune toate eforturile în vederea livrării în termenul comunicat. Dacă Produsele nu au fost livrate în termenul indicat, Clientul/Utilizatorul poate solicita anularea comenzii.
Solicitarea trebuie formulată în scris prin completarea formularului de contact, e-mail sau prin serviciile poștale la adresa comunicată în secțiunea CONTACT, într-o modalitate care să asigure comunicarea și mai devreme de momentul intrării în posesia produselor comandate.
Carte Boierească rambursează sumele achitate în temeiul contractului fără întârziere și în decurs de cel mult 7 zile de la data la care Clientul a comunicat decizia de anulare a comenzii.
Carte Boierească nu poate fi răspunzătoare pentru expedieri întârziate, pierderea, distrugerea, deteriorarea, nelivrarea sau livrarea eronată a unei comenzi sau a unei părți din aceasta în cazul în care astfel de evenimente sunt generate de cazuri fortuite sau situații de forță majoră, precum (exemplificativ, nelimitativ):
La momentul predării Carte Boierească se asigură că produsele comandate sunt în starea prezentată in secțiunea de descriere a produsului. În cazul constatării oricăror neconformități (produse deteriorate etc.), va rugăm să ne contactați la nr. de telefon disponibil în secțiunea Contact.